24 Şubat 2014 Pazartesi

YANGIN VE DUA

Bir gün Ebüd-Derda (r.a.)’ın evinin bulunduğu mahallede yangın çıktı. Kendisine haber verdiklerinde hiç oralı olmadan
“_Allah benim evimi yakmaz.” dedi.
“_Koş yetiş” diye üç defa haber verdikleri halde, her üçünde de aynı sözü tekrar etti. Hakikaten de onun evine yaklaşınca yangın söndü. Bu vaziyeti kendisine haber verene,
“_Ben bunu biliyordum” dedi. Bunun üzerine
“_Ne acaib ifadelerin var” diye kendisine sorduklarında şöyle cevap verdi.
“_Ben Resulullah (s.a.v.)’in şöyle buyurduğunu işittim. Gece ve gündüz şu duaya devam eden kimseye hiçbir şey zarar vermez.”
Ebüd-Derda (r.a.) ‘ın okuduğunu haber verdiği dua şudur.

 






اَللَّهُمَّ اَنْتَ رَبِّى لاَاِلَهَ اِلاَّاَنْتَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ وَاَنْتَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ    لاَحَوْلَ وَلاَقُوَّةَ اِلاَّبِااللهِ الْعَلِىِّ الْعَظِيمِ   مَآشَآءَاللهُ كَانَ وَمَالَمْ يَكُنْ اَعْلَمُ وَاَنَّ اللهَ عَلَى كُلِّ شَئٍْ قَدِيرٌ   وَاَنَّ اللهَ قَدْاَحَاطَ بِكُلِّ شَئٍْ عِلْماً   وَاَحْصَى كُلَّ شَئٍْ عَدَداً    اَللَّهُمَّ اِنِّى اَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّكُلِّ نَفْسٍ وَمِنْ كُلِّ دَآبَّةٍ   اَنْتَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا اِنَّ رَبِّى عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٌ
 


     “Allah’ım sen benim Rabbimsin. Senden başka ilah yoktur. Sana tevekkül ediyoruz. Sen arşı alanın rabbisin. Kuvvet ve kudret ancak aliyyül azim olan Allah’ındır. Dilerse olur. Dilemezse olmaz. Ben biliyorum ki, Allah her şeye kadirdir. Muhakkak Allah’ın ilmi her şeyi kaplamıştır, her şeyi olduğu gibi bilir. Allah’ım nefsimin şerrinden ve her şeyin zararından sana sığınırım. Her şey senin kudretin altındadır. Muhakkak Rabbim sırat-ı müstekim üzerinedir.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder