6 Ocak 2014 Pazartesi

2014 İLK'LERİ

İŞTE 2014 DE ALMIŞ OLDUĞUM İLK KİTAPLAR

Dün Ato'daki Ankara kitap fuarına uğradık. lakin gönlümüzü açıcı bir fuar olmadı. Tabii Ankara için bir başlangıç olması hasebiyle iyi olabilir ancak Tüyap gibi fuarlar yanında bir hiç olduğunu düşünüyorsun.
Tüyap'a giden var mı ? Bilmiyorum ama kitap ve fuar denince akla ilk orası geliyor. İmkanı olan arkadaşlara tavsiye ederiz her yılın ekim ayında İstanbul'da. İstanbul'u hedef alan arkadaşlara da gezilecek mekanlar arasına kaydetmelerini tavsiye ederiz.

İşte 2014 ün satın alınan ilk kitapları
  • Yavuz Sultan Selim - Çamlıca yay ( İstanbul'dan gelirken otobüste okudum bitti...)
  • Türk Tarihi Dini'si - Akçağ yay ( Köprülünün kitaplarının incelenmeye değer olduğunu düşünüyorum. Çünkü kendisi adı üstünde Ord. prof. yani bir ilim adamı)
  • Lütfiyye -Bedir yay (İstanbul dönüşü Yavux kitabı bitince bu kitaba başladım okumaya devam ediyorum. Aynı yazarın bir diger kitabını  osmanlıca pdf sini buldum onu da çıktı alıp ciltlettirip okuyacağım. Kitabın adı bende  mahfuz...)
  • Avrupa'da Hilalin Çocukları - Akçağ yay. / Mehmet Sılay ( Bu kitabı 10 sene önce okumuştum. Baskısı da yoktu, yeniden basıldığını görünce aklıma ilk gelen Ömer Faruk oldu. Eger bu yazıyı okuyup da gelirse ona hediye edeceğim. NOT: Kitapta Kemal Abi'me ait notlar da var.)
  • Yavuz'un Çamurlu Kaftanı - Çamlıca ( Bunu da otobüste okumaya başladım, bitmek üzere)
Selam ve Hurmetlerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder