11 Ocak 2014 Cumartesi

DİVAN DERGİSİ

Üç senedir bu kitabı/dergiyi okumayı istiyorum. Hatta okuduğum bir kitap vardı onu bıraktım ki bu dergiyi okuduktan sonra o kitabı okuyayım.(Kitap o kadar güzeldi ki tam aradığım tam üzerine tartışma yapılan meselelerden bahsediyordu. Okumaya kıyamadım.)
Divan dergisi 28. sayısı 2010/1
İsmail Kara'nın  ''Unuttuklarını Hatırla!'' yazısı. Şerh ve haşiye geleneğine bir savunma babında yazılmış.Şerh ve haşiye geleneğinin ilmin önünü kapattığını söyleyenlere tokat gibi cevap verilmiş. Tabiri caizse döşenerek yazmış. Yazıyı okumayı uzatmaya, bölmeye kıyamadım.Madem ki döşenerek yazmış döşenerek okumak lazım dedim.Gecemi gündüzüme katarak okudum.


GECELERİMİ VERDİM BU KİTABA
HİÇBİR SATIRINI ATLAMADIM
RENKLİ KALEM YETİŞTİREMEDİM ALTINI ÜSTÜNÜ ÇİZMELERE
(LEYTEL İLME MERZUKUN LİKÜLLİ TALİBİN)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder