9 Ocak 2014 Perşembe

İNSAN VE HAYAT

İŞTE İNSAN VE HAYAT  DERGİSİNİN OCAK SAYISI
&&&
Kaç taneniz abone bilmiyorum ama abone olmaktan dan öte kendimi buluyorum bu dergide. Bir yahudinin bile okumadığı gazeteyi günde iki defa alıpta okumadan atmasına akıl erdiremediğim kadar; yahudileri zengin edip de kendi müslüman muhayyilesine uzak kalan müslümanlara da hayret ediyorum.
Halbuki mesele okumaktan daha da öte....
Aldığım gün okuyorum bir çırpıda.Ve bekliyorum bir sonraki ayı, bir sonraki sayıyı...
Ve çocuklar.. onlar da bekliyorlar her ay çocuk sayısını, daha ay bitmeden diğer sayıyı soruyorlar.
Peki siz hala okumuyor musunuz ?
Bir de dergide anlatılan çocuklar var onların da halini bilmek lazım.
 -BİŞKEK ALTINYUVA YETİMHANESİ-
ASLINDA BİR USULUN NİŞANESİ
BU YETİMLER İÇİN DUA DA MI EDEMEYİZ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder